Nuffnang

Thursday, August 19, 2010

Perginya Di Bulan Ramadan...

Pic dari FB Suhaila....

Semlm aku dpt berita sedih dari bestfriend aku bgth member sekolah aku ni meninggal dunia...dgr cerita sbb leukimia...tp kesahihannya aku blm tahu lagi...sbb mcm2 versi aku dgr dlm FB...Paling buat aku sayu anak dia ni baru je umo 5 bulan....masa diorg letakkan baby kat sebelah dia lps khafan semua menangis...aku pun leh bayangkan mcm mana sedihnya org yg dtg ziarah tgk keadaan tu.....

Dengar cite dia tahu dia sakit masa baru mengandungkan anak dia...doc suggest utk gugurkan tp dia taknak sbb dia nak anak tu dilahirkan...wpun dia tahu umo dia tak panjang...maybe utk tinggalkan zuriat tanda cinta dia kepada suamikan.. mana kita tahu...sanggup berkorban apa saje...

Al-fatihah kepada Suhaila Roply...semoga roh beliau ditempatkan dgn org2 yg beriman....Amin....

Kenangan bersama arwah tidak akan dilupakan.....

4 comments:

mummysyafie said...

Al Fatihah..semogah roh arwah dicucuri rahmat.

Alida Ali said...

Amin..

ratna said...

alfatihah..sedih pulak mengenangkan anak dia tu.. tak sempat nak panggil ibu..

Alida Ali said...

Tu la bkn x smpt nak panggil ibu nak tgk muka ibu pun tak nampak lg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...