Nuffnang

Sunday, July 18, 2010

Sejuknyaaa Bilik Ais...

Hari ahad ni aku asyik kuar n3 pasal mkn je...ye la boring tak kuar g mana huby tak blk2 dari tresure hunt....apa yang dia cari ntah la...kalau jumpa harta karun best gak...sambil2 tunggu dia msj bgth dah sampai sbb nak kuar baik aku update n3...lagi pun internet tgk laju ni hehe....

Smlm balik dari Nur Bukit Unggul kami semua serbu Bilik Ais ataupun nama betul dia Ice Room....aku pernah bt n3 pasal Ice Room ni dulu...tp dulu tempat dia cuma ada kt Nilai...skrg dh byk cawangan...yang aku tahu kat cheras dan yg paling baru ni of cos la kt area umah aku BBB.....best gila lps ni senang la nak g mkn aiskrim....

Kali ni aku amik fresh strawberry aiskrim...baru la best banding dulu aiskrim hitam bijan tu hehehe...danish still nak yg hitam gak...slmt aku dpt mempengaruhi dia hehe....

Sapa2 duduk bangi leh la pegi serbu....Kedai ni baru buka sederet dgn kedai yati ayam percik & papa rich...aku paling suka warna kedai ni sama dgn warna umah aku hijau...so mmg cool je rasa duduk dlm kedai ni....

2 comments:

mummysyafie said...

hahahah..sib baik awak wat n3. last saturday hubby tanya..ice room tu apa? saya jawab..ice..ice..baby kot..pastuh weols gelak tak hingat.

selain dari icekrim dier ada benda lain ke? burger ke..or mmg 100% icecream je

Alida Ali said...

tu la saje share info...haah ada makanan lain kebanyakkannya western la...nasi2 goreng takde la ye hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...