Nuffnang

Monday, July 26, 2010

Padah Bila Buat Koleksi....

Mgg mencari nahas beli tupperware tp tak guna...ni la rupanya bila kuarkan dari almari yg dah tonggang langgang susun aturnya......mana tak nya dah guna letak je bersepah2..... beli still beli lagi pantang org tunjuk katalog tupperware baru hehehe.......sampaikan tak muat nak masuk dlm kichen kabinet tu........

Smlm terrrajin sikit punggah semua tupperware tu....susun balik...mana yg kecik masuk dlm tupperware yang besar...so jimat space.....yang sayangnya Cik Li dah bermaharajalela jadi raja dlm KC aku....tension tau umah aku byk gila Cik Li ni...ada sapa2 yang ada petua nak halau Cik Li ni tak....hangin tau abis mahal2 aku beli tupperware tu dia gigit2......

Hasil setelah disusun rapi...nampak mcm ada ruang lagikan...ok2 tutup mata jgn beli dah...nanti KC tak muat aku gak yg penin.....tp aku ni tak tahan sikit godaan....org ckp lawa nanti aku beli gak hehehe.....gunanya tak tahu bila....buat playground utk Cik Li je...

8 comments:

A D I A said...

banyak nya koleksi! ni kalau org anak ramai ok jugak, untuk anak guna bawak bekal.

Alida Ali said...

hehehe....tak guna pun...suka membeli je...I kan boros...

eynda said...

rajin beli buat koleksi ye :-)

Aza Suhaiza said...

suka tupperware jugak ?? heheh .. samala ngan saya .. :)

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

budak opis akak ader sorang, giler benor beli tupperware, asyik ader keluaran baru mestibeli

Alida Ali said...

Eynda : Rajin beli je tp tak pakai...
Aza : suka kan sbb kalefull comei je...
Kak Ros : akak bukan sy sorang je suka ramai bdk ofis ni suka...tu yg jadi terikut hehe...

HasnolMizam said...

ish ish ish...
sedekah je lah separuh kat office SBI.. hehe.

Alida Ali said...

Kat ofis SBI korang nak letak apa...tipuware sudah la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...