Nuffnang

Monday, July 5, 2010

Lawatan Sambil Belajar....

Dari hari tu lagi danish sebuk sgt nak g KLCC & KL tower......dalam byk2 tmpt kt KL situ juga yang dia nak g....dia ckp selalu dgr ayah ckp tu yg nak pegi...pdahal selalu je lalu lalang takkan tak puas hati lagi.....aku rasa mcm nak g melawat negara org dah hehehe...kalau tgk kebanyakkan yg lepak2 sambil bergambar kt sana org luar je....kalau setakat nak g beli brg ke ok la lagi.....ikut kan je la janji dia puas hati...kalau tak asyik la memekak kat telinga aku...

Huby sebuk suh snap pic dari dlm kete....aku perli la "baru mai dari taiping ka" whahaha.....

Model utama harus la ada...mana ctkkan snap pic bangunan je....nanti nak print suh danish bawa g sekolah tunjuk kt kawan hehehe....dah sebuk sgt nak g KLCC.....ikutkan dari jauh pun selalu dah nampak....kalau anak buah aku dari kpg dtg sini beria2 nak tgk logik la juga....

Pegi bukan bermakna kalau jalan2 je dgn budak ni....cfrm la kena paw gak...lantak la ayah dia yg layan....korang tgk la belakang tu ramai org2 indon & mat salih je.....aku duduk situ pun rasa pelik je....baik la g sogo ke jusco ke leh g cuci2 mata sambil cuci purse....ni nak soping kt KLCC bukan standard aku la hehehe...

Diakhiri dgn pic danish & KLCC...so harap2 dia puas hati la g sana....blknya g KL tower lak...tp sekejap je sbb danish tido....sampai sana kejutkan dia sekejap trs blk.... time ibu lak nak soping.....kat sogo baru la best hehehe....

2 comments:

A D I A said...

eh kita pernah amik gambar betul2 tempat danish amik tu, last pic :D biasa la i kan org england :)

Alida Ali said...

hehehe...org england sesuai la bergambar kt situ....danish org kajang je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...