Nuffnang

Wednesday, June 30, 2010

Teringin Punya Pasal...

Hari ni tak kuar lunch...hari biasa pun tak kuar lunch gak sbb malas...selalunya samada order aje atau kirim sapa yg kuar...kadang2 tak mkn langsung sbb diet....diet pun selalunya ke laut biasanya ada godaan whahaha....

Hari ni diorg kuar g mines.....smlm aku dah pegi so mls la nak pegi lagi ari ni so kirim diorg je la.....disebabkan smlm diorg mkn subway aku mkn KFC tiba2 ari ni jadi teringin lak nak makan subway pula.....tadi dah kirim diorg belikan...tp tamak taknak set lunch nak yg set biasa....takpe mahal pun tak kisah...tu namanya mmg aku tingin sgt...lagi pun set lunch tak best hari ni...

Yeaahhh makanan aku dah sampai.....kali ni mkn subway club....tak tahu nak order apa....kirim je la mana yg nampak menarik dlm website....

Laparnyaaaa...masa taip n3 ni kul 4pm... aku still tak mkn lagi...dapat cium bau je...ye la nak ke pantry segan sbb GM aku duduk kt sini...gila kau kul 4pm nak terhegeh2 lagi g pantry nak mkn.......takpe la tunggu dia kuar dulu kalau tak pun blk krg je la mkn.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...