Nuffnang

Monday, June 21, 2010

Lagenda Budak Setan....

Akhirnya jeng jeng jeng...setelah berminggu2 tertangguh smlm aku berjaya gak pegi tgk....nostalgia ooo sbb dulu2 selalu baca novel Ahadiat Akashah termasuk la buku Lagenda Budak Setan ni....so adalah amat rugi kalau tak pegi tgk.......ini pun dah akhir tayangan dah....kalau lewat lagi seminggu alamaknya tak merasa la tgk...nak tunggu CD kuar maybe lambat lagi......
Jalan citenya bagi aku sgt best....tambah lagi dgn pelakon2 yg hebat....tp nanti Lagenda Budak Setan 2 sapa lak yg jadi heroin ye kalau dah first heroin dah mati....tak sabar nak tunggu sambungan dia....
Seperti biasa kalau pegi dgn danish sebelum masuk panggung adalah wajib ke toilet dulu....kalau tak nanti tgh2 syok tgk dia nak terkucil lak....dan aku seperti biasa juga kalau masuk toilet pantang nampak cermin cfrm la snap pic sendiri...whahaha jgn ada yg muntah sudah...aku rasa hobi ni bukan aku sorang je suka...aku rasa ramai wanita yg suka snap2 pic sendiri kalau depan cermin....tak caya leh terjah blog2 org cfrm ada terselit pic cam atas ni....lagi satu pic ni aku letak sbb aku nampak kurus whahaha...gila perasan sedangkan hakikatnya kt luar adalah seorg yg gemukkkk...

Lepas tgk wayang trs beli brg office....biasa la aku kan purchasing so brg remeh temeh cam ni pun aku kena belikan....nak buat mcm mana dah tanggungjawab....si budak danish ni lak tak leh la nak duduk diam sekejap...ada je keje dia nak buat....penin kepala aku ni baru anak sorang.....semlm juga adalah father day....nanti aku buat n3 lain ye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...