Nuffnang

Thursday, June 24, 2010

KFC Toasted Pocketful....

Siapa yg dah pernah makan benda baru ni kt KFC....patut la ari tu budak kfc tu ckp twister dah dihapuskan...rupanya kuar benda baru...rupa pun ada ala2 twister gak...cuma letak dlm pocket gitu...tp kalau diberi pilihan antara toasted pcoketful dgn twister...aku lebih suka twister....toasted pocketful ni ada jagung buat aku terkulat2 nak makan bagi habis....so maknanya sekali je la beli......

4 comments:

ratna said...

ala.. spoil la ada jagung. kalau dulu twister ada tomato bole la ditelan gak.. tak per.. nak cuba la lepas ni..

Alida Ali said...

tu la psl...saya mmg tak suka jagung cam tu...sekali rasa ok la kot...

Suhaiza Shamsudin said...

huuhu .. sy nak try rase la .. baru bole komen heheheh .. kak alida tq coz slalu ka blog saya .. keep in touch:)

Alida Ali said...

Tu la cuba dulu baru tahu best ke tak...Akak mmg suka cuba benda yg baru...kalau tak best sekali je mkn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...