Nuffnang

Saturday, April 3, 2010

Terbeli Tanpa Dirancang....

Tadikan g Jusco....sbbnya nak beli tiket wayang tuk esok....huby suh beli sbb aku mmg lalu area situ sbb nak htr baju kt tailor area sg.long......ni semua angkara nak booking tiket online problem....so dah alang2 g area jusco tu huby suh la singgah.....penat pagi tadi belum habis dah kuar blk....tp dah alang2 sampai jusco merayap la jab....mmg takde niat nak beli apa2....biasa la aku klu takde niat yg selalunya byk benda nampak cantik....

Nak dijadikan cerita kasut byk sale yg best2.....byk lak aku nampak menarik hehe....slmt dpt kawal nafsu klu tak mau 2-3 pasang aku beli......tp slmt sbb aku ngantuk + mamai aku mls nak pikir byk....aku rembat la satu je......mmg pun kasut dah lama tak beli sbbnya kaki aku skrg sakit kalu pakai heel maklum la badan berat......
Ini la yg aku berkenan...tak tahu la bila nak pakai...g keje ok la kot kalau jln2 tak dapat la aku nak pakai...sakit kaki kalu jalan lama2 nanti....kalau tak pun simpan utk pakai kenduri bulan 6 nanti....tapi nampak cam selesa je cuma tinggi sikit la dari biasa aku pakai....

2 comments:

eynda said...

Cantik sangat....eynda suka wedges...

Alida Ali said...

Tu la skrg wedges je sesuai nak pakai...kasut heel semua dah simpan hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...