Nuffnang

Sunday, April 4, 2010

Ahli Keluarga Baru...

Bukan ahli keluarga aku ye....ahli keluarga aku sama gak 3 lagi belum ada tambahan.....Ahli keluarga baru ni adalah ahli keluarga hamster danish....smlm masa nak basuh kain sekali nampak cam ada benda kecik kaler merah2....tgk dekat2 rupanya anak hamster...huhu menjerit aku panggil huby.....cute je ada 4 ekor lagi....huby dgn danish xcited suh snap pic lagi...whahaha sekali kamera aku batery kong.....terpaksa la snap guna hphone.....

Aku risau je bapak hamster tu mkn anak dia....rasa cam nak asingkan bapak dia je....sbb kalau asingkan mak dia sekali nanti nak menyusu cam mana....skrg ni nampaknya mak dia jaga betul2 anak2 tu.....mmg anak2 bawah perut ia je menyusu....aku nak pegang pun geli hehe sbb org ckp klu kita dah pegang anak dia nanti ibu dia pun mkn sbb bau kita kot.....so skrg ni tgk dulu cam mana...harap2 jangka hayat anak tu lama la....

Tak buka mata lagi anak2 hamster ni...aku rasa mmg baru sgt la dilahirkan....gelikan tgk anak2 hamster ni...

6 comments:

eynda said...

Geli hihi...

Alida Ali said...

Sapa yg pengeli tu mmg takkan beli punya haiwan cam ni...SIL pun tak suka...

bizzonline said...

wooo..gelinye,wlpon sy ade 2 ekor hamster. sblom ni ade 4,2 da mati.
hak 2 tu,xtau la dedua jntn ke tine,smpi la ni,xde jeki nk ade anak..ahaks

Alida Ali said...

Ok la tu eya klu dua2 sama jantina takde la beranak...igt ari tu nak beli sama jantina huby lak salah beli...

ratna said...

aiyokkkk.. geli nyer tgk anak2 dia..

Alida Ali said...

Ratna skrg dh ada bulu skt takde la geli sgt....nak bersihkan sangkar dia pun tak berani lg skrg tgu anak tu dh besar skt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...