Nuffnang

Tuesday, April 20, 2010

Menu Hari Ahad...

Punya la lama nak update pasal menu ni...mcm2 hal berlaku smlm....so ari ni baru berkesempatan nak update....

Punya la aku rajin pg2 hari dah msk ahad tu....sekali tak mkn huhu sedih tau....tiba2 lak MIL cal huby ajak mkn luar.....rasa cam kuciwa pun ada masak penat2 tp tak mkn....takpe nak gak publish walaupun lauk2 tu tak dimakan......

Masak Lemak Cili Padi Ayam...masih bertapa di dalam peti ais...

Sambal tumis udang ni dah selamat dicampak dlm nasi goreng smlm hehe...ok la gak sekurang2nya dimakan.....berbanding masak lemak cili padi tu tak tahu lg apakah nasib dia hehe...

2 comments:

makcikrehan said...

masak lemak tu dimata makcik nampak cam masak kurma. kalau masak kurma, mai bagi kat makcik... dan-dan tu aku hadap bagi perabih! hehehehe

sambal tumis udang tu pon nampak masyuk apa... merembes air liur menengoknya

Alida Ali said...

Hehehe...tu maknanya sy tak pandai sgt memasak whahaha...leh je kot dua2 pun...cuma kaler je lain...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...