Nuffnang

Monday, April 12, 2010

Budak Sekarang Makin Berani...

Hari tu SIL ada cite pasal ni...tadi buka forum.cari jumpa lak page cite pasal budak ni...tak tahu la betul ke tak id dia kat FB ni atau ada org guna nama & pic dia je... tapi kalau btl pun jgn la sampai permain-mainkan al-fatihah tambah utk org yg dah meninggal....marah sekali pun org dah takde jgn la terbawak sgt...nanti memalukan keluarga sendiri juga....Buat adik Rafiqin darwisy byk2 la bersabar org dah takde tak guna nak marah2....Biar la di jahat atau teruk cam mana sekali pun....

Copy dari forum.cari....

4 comments:

ratna said...

bebudak tak cukup ilmu mmg cetek pemikiran.. dah kan dapat dosa..

Alida Ali said...

Tu la...kadang2 saje je suka main2kan agama...pelik btl...jgn la anak2 kita jadi cam tu akan datang...

POSH76 said...

kuang asam dak ni buat malu mak pak ajer...nak kene potong lagi ni huhu

Alida Ali said...

Tu pun ntah2 blm potong lagi dah pandai kurang ajar dgn org tua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...