Nuffnang

Tuesday, March 30, 2010

Hari Minggu Yang Boring...

Kebiasaannya hari sabtu yang boring sbb tak g mana2 huby keje...tp minggu ni ahad pun sama cam sabtu huby kena keje.....so daripada budak tu membebel tak jln mana2 bawa dia g tgk alice in wonderland....sampai umah dah ptg ada temujanji lak dgn org nak amik brg.....blm habis penat kena keluar balik....kalau tahu org tu nak sampai awal takde la aku naik umah dulu baik trs je jumpa....salah aku gak sbb vibratekan telefon so dia sms tak dengar.....

Lepas ambik brg trs blk...kaki aku rasa nak tercabut dah...tp danish lak nak main kt taman.....lps tu sebuk nak basikal lak....aku klu naik umah mls dh ak trn...so danish ckp takpe dia leh naik amik sendiri....1st time aku biarkan dia naik lif sorang2 amik basikal kt dlm umah.....bio la dia belajar nanti apa2 hal dia tahu turun naik sendiri......
Berjaya bawa basikal trn sendiri....cam bangga je dia berani buat sendiri tanpa bantuan org...dah beso kena la belajar berdikari nanti apa2 hal senang tak perlu minta bantuan org lain....

Kaki aku mmg dah sakit sgt masa ni....ajak dia naik tp taknak sbb tgh srnk main dgn kawan2.....ok la tu dh ada kawan baru...kami mmg jarang melepak kt tmn bawah ni selalu g tmn tsk cempaka je....knapa ntah perangai kami ni yang dkt taknak pegi yang jauh juga pegi hehehe...so dah danish taknak naik aku tanya dia leh naik sendiri ke....dia ckp blh ibu tinggalkan kad pintu nanti danish buka sendiri.....risau la gak tinggal dia main sorang2 tp sekali tgk dh terpancul dpn pintu....dia ckp org lain semua ada belum blk lg tp dia mls nak main dh sbb dah nak gelap...good boy nanti boleh trn sendiri main dgn kawan2.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...