Nuffnang

Sunday, February 7, 2010

Menu Hujung Minggu....

Hari cuti je la kalau aku ada masa nak masak....hari2 biasa jarang skt penat la blk keje nak msk lagipun mkn berdua je dgn danish....hari ni aku masak sbb kecian lala aku beli minggu lepas tak masak2...nangis duduk dalam peti ais lama2 hehehe....lagipun huby suka mkn.....sekali hadap je licin....
Ini la rupanya lala masak cili aku...aku jarang masak tp tahu huby suka....sbb tu la aku beli....aku lak biasa2 je leh la mkn tp bukan la suka sgt.....bukan la aku masak ni semata2 tak best la kan...ada gak masak sup ayam tp mls nak snap sbb supa ayam kan biasa2 je hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...