Nuffnang

Sunday, February 7, 2010

Enc Inno Day'10...

Sabtu sehari suntuk duk dlm dewan kat country height resort bangi....mmg penat tambah aku bukan saje peserta malah salah sorang AJK....penat betul2 penat nak uruskan yang diberi masa selama seminggu....aku tak sehat pun takleh nak cuti pikirkan hal ni....

Tapi selamat semua settle dgn berjaya...berjaya la sbb ramai yg suka tema yang bos cadangankan iaitu konsep World Cafe yang mana sepanjang seminar tu makanan sentiasa ada...ala2 cam kedai kopi la sambil bincang bg pendapat sambil mkn & minum....leh lepak2 kat kerusi sambil mkn...mmg best....sapa tak g hari tu mmg rugi....ramai gak yg hadir hampir 80 org peserta....
Masa register pun sempat lg pegang budak...bukan anak aku ek ni anak kak mazia...

Antara yg dtg awal utk register...semua masing2 bawa anak sbb ada sediakan sebuah rumah utk tinggalkan anak2....

Konsep ala2 warung kopi...

Belum start lg seminar dah beratur amik makanan....selamat aku duk meja belakang so senang ulang alik amik makanan hehehe...

Bos aku yang request semua ni..minuman semua nak yg high taste cth cappucino,mocha....tp ais blanded je takde klu tak lg best...

Bila dah petang penat nak berfikir kitaorg melepak kat belakng sambil borak2 & minum...apa yg bos ckp pun kitaorg tak dgr hehe....

Amboi cik rose sedap nampak hang minum air apa?....

Sambil berbincang pun sempat bergambar.....

Selesai seminar sebelah petangnya acara bebas semua aktiviti leh buat....cthnya swimming, berbasikal, gym...tp plan asal nak swimming tak jadi so beralih kepada berbasikal....best wooo aku ada basikal berkembar dua.....tp masa aku naik takde la gambarnya sbb kamera org lain yg snap.....
Bergambar kenangan tp bukan semua yang ada.....ramai dah buat hal masing-masing...


Puan blog harus la ada hehe....

Danish yang berpeluh2 main sukaneka kat padang....byk dia dpt hadiah srnk la tu....

Sekali ada tragedi dia g mandi kolam berdua je dgn kawan dia....slmt ada org bgth aku...mmg kena la dia masa ni....

Ni la basikal berkembar yg aku ckpkan...whahaha gelak dulu kat kak sab....ada tragedi yg tak dpt dilupakan....hanya kami2 je tahu apa yg terjadi...

Mlm hanya la dinner...kitaorg paling lambat dtg sbb sebuk tunggu Q nak mandi.....

Sebelum balik harus la bergambar gedik dekat lobi dulu....yang budak2 lain ni semua dpt penginapan percuma company sponsor kat country height resort selama 3 hari 2 mlm....

Ok la ni pic terakhir utk kali ni....gila panjang n3 aku kali ni....paling panjang yg pernah aku buat....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...