Nuffnang

Sunday, December 27, 2009

Xtiviti Weekend-Cuti Krismas....

Weekend ni igtkan akan boring sbbnya aku akan cuti 3 hari...bukan aku je la semua org akan cuti hoho marry krismas....mmg dah set dlm kepala cfrm boring huby lak kena keje.....tp last minit dpt tahu huby dpt cuti gak ahad.....tp ahad ma jumaat & sabtu nak buat apa.....

Sekali tghari jumaat dpt tit tot msg la tu dari abg aku ckp diorg akan sampai KL....wahhhh ni petanda yg menarik ni.....leh aku merayap bawa diorg jln2.......jumaat ptg trs bawa anak2 buah g jusco.....cian lak tgk muka diorg boring je......tak byk masa sbb tu g jusco je sbb tu paling dpt.....lps blk dari jusco trs zaaaasss g beranang lak umah aku aku yg duk kt sana......lewat mlm gak la baru sampai umah....mmg penat gila.....tambah lak anak2 buah aku nak tido umah aku....diorg leh bersrnk bersembang sampai pg......dlm kul 2 cam tu lapar lak kena la kuar cari makanan....igtkan blk diorg nak tido rupanya search internet sampai kul 6....lantak korang la.....aku pun sampai terlajak bgn kul 10pg......mula xtiviti mengegarkan umah gerak diorg whahahaa.....

Semua dah siap g amik abg aku kat kajang...bermula la xtivti merayap bawa diorg jln2......tapi sebelum tu SIL ajak g umah makcik dia kat pantai dlm....belakang Angkasapuri.....terpaksa aku mencari kat mana umah dia....
Sama besar tak hehehe.....tgk anak buah pun dah besar dari makcik....mana sangka beza jarak umo yang jauh skrg diorg sama besar dgn aku.....bayangkan tu baru 15 tahun....kalau 20 thn nanti cam mana hehehe.......so merasa la aku rasa kecik klu sama dgn diorg....

Danish & Abg Nabil sepupu dia...sama besar gak heheh bukan besar gemuk whahaha....

Bergambar dgn anak2 buah aku yg baru suku je.....danish pun sebuk menyelit sama....

Ni la anak buah pengarang jantung aku.....dari kecik arwah mak yg jaga so dah mcm adik bukan anak buah dah.....dia pun panggil arwah mak dulu Mak juga.....ni mmg manja dgn aku sampai srg nak apa2 mesti call Acu dia hehehe....

Destinasi pertama my SIL nak g Mydin....so bawa yg kat subang sbb c2 je rasa cam best besar dan tak brapa sesak.....Lepas blk dari Mydin g Midvalley lak.....Ha yang ni mmg aku tak berani nak bawa naik kete....dah la 2 kete kang ada abg aku sesat ntah kemana2.....last aku ajak naik komuter je.....lagi senang........biasa la hari krismas ramai gila org dah yg ctkkan nya byk pokok2 krismas....so apa lg smpt la kitaorg bergambar......
Musim krismas ni semua soping mall dihias dgn ctk.....kat Mid lagi la meriah.....byk gila krismas tree yang besar2.....

Danish adalah model tetap yang kena posing kt mana tmpt yg aku rasa menarik hehe....

Kami beramai2 lak bergambar.......mcm pelancong lak rasanya...

Tuan rumah ada lah wajib bergambar.....knapa la danish tu leh buat juling mata lak....sakit hati je....

Anak2 buah aku yang besar belaka....tp yang hujung kanan tu bukan ye kawan2...tu adalah SIL aku tu sbb kecik kot whahaha....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...