Nuffnang

Sunday, December 13, 2009

Wedding @ Taman Tasik Titiwangsa

Mlm smlm aku ikut abg aku g wedding anak buah kakak ipar aku.....waaahh panjang betul dia punya penerangan......aku dpt tahu pun last minit....igtkan buat kt restoran atau dewan kat tmn tasik titiwangsa tu rupanya diorg buat open kat tepi tasik....dah mcm ala2 erra & yusri kawen lak.....

Gimik dia pengantin datang naik bot dari tasik.....lps tu ada bunga apa lagi....nampak grand la gak berkonsepkan taman kan....igtkan kenduri dia je buat kat c2 rupanya lagi satu tmpt pun diorg bt kenduri gak....agaknya skrg mmg dah trend kot buat kat tmn2 ni..... ye la dlm satu mlm ada dua kenduri kt tmn tasik titiwangsa tu......sampaikan tetamu pun ada yg tersilap datang kenduri.....
Pelamin yg simple dan ctk....aku suka tgk sbb nampak berseri je kaler putih....

Pengantin tengah bersanding sebelum di tepung tawar....

Me & Sil...danish tu sebuk je mengacau dari mula lagi.....tu yg aku kena pegang tgn dia...Kalau tak semua pic hancusss.....
Kemana pegi mesti budak ni bawa kete hadiah dari chu dia......pening kepala aku.....Alamak kenapa muka aku nampak tembam btl....takleh jadi ni kena kurus blk....tp muka nak kecikkan cam mana ek....

Kenangan di tepi tasik waktu mlm....tapi kamera aku ni klu mlm2 mmg tak ctk la....kena beli kamera lain gak kot hehehe....ada je motif nak beli lain.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...