Nuffnang

Thursday, November 26, 2009

Selamat Hari Raya AidilAdha....

Esok semua umat islam akan sambung hari raya aidiladha....mesti ramai yg dah blk kpg maklum la cuti panjang....aku pun hari ni start cuti...tp hanya duduk dirumah je la sbb kami tak blk kpg....raya haji sebelum2 ni pun tak blk gak tp MIL dtg beraya kat sini.....

Tiap kali raya haji aku takleh dgr takbir raya mesti meleleh air mata sbb 5 thn lps mak aku telah kembali ke rahmatullah di malam raya haji ketika takbir bergema.....arwah mak la tempat aku bermanja dari kecil tak pernah berpisah walaupun sekejap.....Tapi kena la redha dgn ketentuan ilahi kan........so mmg setiap kali raya haji aku akan teringat detik2 masa lampau.....so mmg aku tak rasa la kemeriahannya......
Arwah mak yang paling aku rindui...rindukan belaian manja dari mak...rindukan makanan yang mak masak.....Rindukan saat2 manis bersama mak.....

1 comment:

eynda said...

Salam Aidil Adha :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...