Nuffnang

Wednesday, November 4, 2009

Cepatnya masa berlalu...

Cepat betul masa berlalu srkg ni kan.....sedar tak sedar danish dah besar.....ari tu kebetulan aku cuti so ajak la huby g Sek. seksyen 7 utk daftar masuk darjah 1....sebelum ni teragak2 nak pegi sebabnya umah aku kajang tp sempadan dgn Seksyen 7 ni....aku risau je kalau g tanya diorg ckp takleh sbb lain kawasan.....tu yg pikir2 punya pikir sampai nak hujung thn baru beranikan diri nak pegi...

Selamat masa pegi tanya tu kerani kat sekolah tu bgth yang umah aku Tmn Sepakat 2 mmg termasuk dalam sekolah Seksyen 7 ni...kalau aku duduk Tmn Sepakat 1 cfrm tak boleh so sapa2 duduk Tmn Sepakat 1 aku rasa kena sekolah kat sekolah Leftenan Adnan.....aku mmg tak suka sekolah kt c2 cam ramai cina je sbb kawasan kilang.....

So sekarang settle satu masalah aku pasal danish ni...cumanya nak kena cari sekolah agama je lagi.....aku cam nampak depan sekolah kebangsaan tu ada Sekolah Agama....so klu btl lagi senang keje aku danish leh transit kat c2 je trs.....

Aku rasa mcm baru je bersalinkan danish ni yg byk masalah masa melahirkan dia...tup tup lagi seathun dia nak masuk sekolah kebangsaan dah...perangai dia pun aku tgk mcm baby je lagi...boleh ke dia nak bercampur dgn budak2 besar kat sekolah tu nanti pun aku tak tahu.....sekarg ni pun aku dah ajar dia berdikari semua keje kena bt sendiri....so nanti dah sekolah takde la kekok sgt nak bt semua benda sendiri.....

2 comments:

eynda said...

Tak lama lagi tup tup dia lagi tinggi dari mama dia hehe...

Alida Ali said...

Tu la nanti lagi rasa tua sgt hehe...ada stgh kawan baru nak mula hidup anak kecik saya lak br 27 anak dah besar....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...