Nuffnang

Monday, November 2, 2009

Buah Keranji di dalam perahu....

Sapa yg pandai sambung ayat di atas hehe....

Ini la buah keranjinya...aku 1st time tgk....mknnya lagi la tak pernah....sebelum ni dgr nama je.....buah ni pun ada org bawa blk dari kpg......mula2 mcm takut nak mkn kot ntah apa2 lak rasanya....sekali member suh rasa gak sbb diorg ckp rasa dia masam2 gitu....mula2 rasa skt mmg masam....sekali dah rasa sekali nak lagi...tu la org suh cuba taknak berlagak hehehe....tp mmg sedap la rasa dia cam asam masin gitu.......

6 comments:

edrina said...

hehe ida, akak dulu2 masa dok kelate, tiap kali gi pasar mesti beli :)

Alida Ali said...

Tu la ni pun maizatul yg beli kt pahang....

LanaBusyBee said...

akak, ramai lagi tau yg tak penah tgk buah keranji tau..ok2..mayb area2 kt perak xde kot..sy dulu, kt kg, kutip sendiri buah keranji ni tau, pokok dia tinggi dan rendang..

Alida Ali said...

tu la maybe kat belah2 perak ssh nak jmp.....

Topsy-Turvy Mum said...

Salam..

masa kecik dulu selalu gak makan buah keranji ni..

Dah lama tak jumpa buah ni...

Alida Ali said...

tu la saya baru 1st time tgk dan mkn...maybe sapa duk belah pantai timur biasa kot dgn buah ni.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...