Nuffnang

Sunday, November 29, 2009

Berjalan-jalan di melaka...

Pelikkan kami...org beraya kat kpg kami lak beraya g melawat binatang kat melaka hehe.....kitaorg mmg plan g melaka sbb taknak blk kpg.....bkn la taknak sbb apa, sbb mggu depan aku kena blk lagi sbb ada kenduri.....so alang2 dah cuti panjang bawa la danish jalan-jalan....
Dulu pergi tak dpat msk taman rama-rama sbb g dah ptg taman rama-rama pun dah ttup....so utk menebus kekecewaan danish kali ni bawa la g sana dulu.....aku pun suka je tgk rama-rama sbb ctk & comel....tp myampahnya budak gemuk ni takut lak...binatang besar tak takut sekecik2 kuman ni lak yg dia takut.....dia ckp knapa tak letak dlm sangkar cam binatang besar...alahai sayang oii ni rama-rama mana gigit org pun.....kelakar lak aku tgk terlompat2 nampak rama-rama kat tanah....
Cutekan rama-rama ni.....byk lagi yg ctk2...tp kat cni kecik2 je....aku rasa kalu kat cameron byk yg besar-besar....
Jinak je klu kita ambik pegang pun duk diam-diam je hehehe comel....

Ni je aku rasa besar....tu pun dah tak larat nak terbang.....sama saiz tangan aku......

Mcm-mcm binatang ada kt cni selain rama-rama....so trs cancel nak g zoo ckp kat danish c2 gak la zoo hehehe.....Tgk ikan pun byk....besar-besar lagi......comel kalerful hehehe....

Kura-kura ni lain mcm ckt dia punya cengkerang....

Comelkan bulu burung ni......buat baju pun cantik hehehe...aku tak tahu la jenis burung apa ni lebih kurang burung merak je....
Akhir sekali msk muzium rama-rama....byk rama-rama yang dah di awet.......dalam ni danish tak takut dah sbb semua rama-rama tu dalam kotak hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...