Nuffnang

Monday, October 19, 2009

Wedding Cousin - Ikin

Aduhh takde BB rasa cam patah tgn lak nak update...BB huby bawa g China...cam la sana leh guna line celcom....dia nak guna kat airport la tu sbb boring tunggu lama......aku tak kisah dia bawa sbbnya aku pun akan blk kpg.....so nak update FB mmg takleh buat masa skrg.....

Mggu lepas aku dgn danish blk kpg sbb sepupu kawen...so aku laki bini membawa haluan masing....jumaat pagi masing2 kuar ke destinasi masing.....aku kuar blk kpg huby kuar g airport nak ke china......slmt aku blk kpg so takde la boring huby takde.......kuar umah kul 9 lbh g shah alam semua sampai kpg dah ku 2 lbh...penat beb slmt bukan aku yg drive....

Gila penat aku rasa kenduri kali ni....walaupun kontrak tp ada gak benda lain makcik aku nak masak....so klu org kpg ni klu dah tahu buat kontrak cfrm tak dtg menolong....so kami sedara mara je yg sebuk memasak semua....balik KL ni aku rasa nak pengsan dah tido tak ingat dunia cover blk tak rehat 2 hari.....
Pelamin yang besar dan cantik....
Ni la sepupu aku yg langkau kakak dia dua org hehehe....
aku adalah wajib bergembar gedik dgn pengantin.....
Bersama sepupu dan merangkap kakak angkat aku...
Danish dgn 3 pupu dia....aku igt danish paling besar sekali blk 2 beradik tu lagi besar...yg abg mmg sebaya danish adik yg muda setahun pun lagi besar dari danish......

Masa khatam al-quran
Kami adalah sedondon semua kaler biru....
Mak2 dara terselit seorg je anak dara...tp tahun depan dia pun jadi mak dara gak....

Acara bersanding & potong kek....
Bersemangat betul budak ikhwan ni mkn kek....danish tgk pun terkejut rupanya ada org lebih kuat mkn dari dia hehehe.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...