Nuffnang

Monday, October 19, 2009

Karaoke Time....

Family sepupu aku ni adalah pengemar berkaraoke....so setiap kali buat kenduri kawen karaoke adalah wajib dimlm kenduri.....aku dulu pun rajin gak join....diorg berkarok sampai ke pagi sampai kena sound baru sedar nak stop....aku awal2 lagi dah angkat kaki blk tido.....tak larat mak nak tunggu sampai pagi2 camtu....danish 1st time tgk aku berkarok cam pelik lak dia tgk whahaha.....
Aku igt aku sorang je yg buat tanduk....rupanya dah berantai org lain pun buat kat aku.....
Dekat kamera aku cuma pic ni je ada muka aku sedang berkarok....
pasangan yg poyo...tahun depan koang kawen duk dlm senyap2 dgr je org berkarok hehehe....
diorg ni kalau berkarok mmg tak igt dunia.....
Lelaki perempuan semua mengedik cari lagu nak nyanyi....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...