Nuffnang

Thursday, October 8, 2009

Kau pergi saat aku memerlukan....

Kelakar lak aku baca tjk n3 kali ni.....bukan ada sesiapa yg pergi cuma barang dlm umah aku ni ada yg kiok saat aku memerlukan....brg yg aku maksudkan adalah blender.....huhuhu time nak guna sgt la dia rosak.....rosak bln posa ari tu lg sebenarnya....tp aku anggap tak penting sgt tunggu dulu mls nak beli lagi.. ...cili blender pun byk aku bawa dari kpg ari tu.....tapi bila saat nak buat daging masa hitam yg biasa aku bt tu memerlukan bawang blender yg byk membuatkan aku cam patah tgn hehe...blh ke guna peribahasa patah tgn ek...boleh je la kan sbb masak kan guna tgn......

Nak di jadikan cite tadi masa aku kt ofis huby call ckp nak bwk daging masak hitam tu masa potluck kt ofis dia sok....aduh mana lak aku nak cari blender mlm2 ni....last2 huby aku nak belikan.....mmg bgs sekali sbb sabtu ni nak guna gak nak jemput kawan dtg umah......dah alang2 huby mmg ada kt bintang trs la dia cari dan beli......takde la lps ni nak masak ssh2 nak cari sapa nak pinjam blender hehehe....
Ini la blender aku yg dah kiok tu....baru je guna w/pun dh lama dpt...tp aku tak ralat sgt sbb dpt free hehe....
Cute tak blender baru yg huby aku beli....mula2 tgk pun aku terkezut aikk pink kalerr ke....takpe la janji cun utk aku pakai....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...