Nuffnang

Thursday, September 17, 2009

Selsema yg dah berbulan-bulan....


Aduhai dah nak raya ni mcm2 penyakit dtg....selsema aku ni jgn ckp la dari g langkawi dulu dah kena.....klu ikutkan dah hampir 3 bulan tak sembuh....mula2 risau gak kot2 kena H1N1 tp selamat bukan.....mula2 g annur dulu pun doc dah bgth aku maybe selsema sbb alergik....tp aku mkn ubat pun main2 je tu tak hilang2 kot....

Tadi sbb tak thn sgt dah sampai hingus meleleh-leleh trs aku g klinik penawar nak check lagi...tambah batuk pun dah mula menyerang baik aku cegah dari lebih teruk.....dah la 2-3 hari lg nak raya mesti tak best kalau dah selsema + batuk cam ni....jgn demam lg cam tahun depan dah nanti aku berperap dalam bilik je.....

Masa jumpa doc tadi pun dia bgth aku alergik maybe sbb keturunan ada asma...tp mak dgn abah aku takde lak asma kecuali abg atas aku ye pernah kena asma masa kecik2....maybe gak la kot keturunan tuk nenek dulu2 ke hehe....dah la ssh nak sembuh... doc ckp maybe mkn masa 6 bulan ke setahun baru leh elok betul2....so dlm masa tu aku kena la guna ubat sembur dlm hidung ni setiap hari.....dah la takleh berhenti mengejut kena monitor doc lg tu....ni bt aku gabra ni btnya terlupa nak pakai ke naya je sbb doc ckp nanti lg teruk klu stop mengejut huhu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...