Nuffnang

Friday, September 18, 2009

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin...

Disini aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRA kepada semua kwn yang selalu view blog aku ni....sekejap je rasa posa pejam celik pejam celik dah nak raya kan....so sesiapa yg duk kuala atau taiping meh la dtg aku...tp umah taiping la ek kt kuala takde sapa2 dah cuma aku g beraya je.....

Aku rasa ramai dah blk kpg ari ni...jln pun lenggang je dari umah aku ke ofis dlm 15 minit je...aku mlm sok baru blk...klu sok raya naya la kelam kabut lak kena blk malam ni....so semoga srnk berjumpa sanak saudara....so seli jgn lupa dtg umah kami ek......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...