Nuffnang

Monday, September 28, 2009

Raya Ke 3 -ikut rombongan meminang....

Raya ke-3 aku dgn belah huby g kedah sbb nak meminang org....sepupu huby bertemu jodoh dgn org kedah...so disbbkan huby takde aku mls nak drive so aku menumpang SIL....slmt skt leh duk belakang tido hehehe.....

bertolak dari taiping dah kul 12 plan asal nak kuar kul 11.30 tp biasa la janji melayu....sampai kulim dah kul 2 lbh....aku SIL tak msk umah pun sbb dah penuh so duk bawah khemah trs mkn hehe terukkan...ye la dah lapo masa tu pantang la org jemput laju je kami amk nasi......igtkan diorg dlm umah lama bincang smpt la kami habis mkn dulu...rupanya blm smpt suap nasi dah habis...punya la cpt bincang apa ntah...tp yg nyata 12/6/10 aku akan ke kulim lg tu htr rombongan pengantin lak....
Menunggu semua bersiap sblm bertolak ke kulim....
Ada cerita sedih pasal kebaya putih itu...membuatkan aku sorang lain dari lain....
Bersama SIL...
Bergambar dgn bakal pengantin...
Hantaran dari pihak perempuan.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...