Nuffnang

Monday, September 28, 2009

Raya Ke 2 & Ke 4 - Di Kuala...

Raya ke-2 aku mmg biasa akan blk ke kuala...thn ni aku blk sorang sbb huby kena keje.....mula2 plan nak tido kuala tp danish bt perangai nak blk taiping nak main dgn sepupu dia....aku sempt beraya dekat sayong dgn umah bestfriend je......Umah bestfriend aku ni mmg wajib jmp...ye la dah sorang duk KL sorang duk penang....masa raya je la leh jumpanya....biasa kitaorg akan beraya umh member2 yg lain..tp thn ni tak smpt sbb masing2 ada hal....dpt jmp 3 org je member sekolah...
Yang pakai tudung sblh aku tu la bestfriend forever dari sekolah lagi....kemana2 mesti berdua...dia kawen lambat sethn dari aku tp dia dah ada 2 org anak huhu tercabar ni......

Raya ke-4 aku blk lg kuala sbbnya abg ke-2 aku blk kpg....so nak tak nak kena la blk gak...kang tak blk ada yg kena bom.....kali ni balk kuala baru meriah skt.....sakan beraya sampai ke ipoh......mlmnya pula kami beramai2 plan nak bt BBQ....so mmg meriah la...tambah anak2 buah semua dah besar....aku rasa cam remaja blk lak sbb diorg lg besar dari aku hehehe....
Danish & Balqis....diorg ni sebaya....
Beraya di ipoh umah tok saudara....
Kakak ipar yg paling kamceng dgn aku...comelkan umo dah nak dekat 40an pun still maintenance badan...
Anak buah sulung aku dan anak buah yg paling aku sayang sbbnya dari kecik arwah mak aku yg jaga so dah rasa cam adik......sampai skrg apa2 benda ni nak mintak kat aku...
BBQ time...
Rasa cam masih remaja lak bila bersama dgn diorg ni...dulu aku kawen diorg ni kecik2 je lg....huhu dh tua rupanya aku ni ek hehe....
bergambar sakan ni sbb nak jeleskan abg aku yg ke-3 sbb dia tak blk thn ni....
Bersama abg2 cuma 2 org je takde masa ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...