Nuffnang

Saturday, August 8, 2009

Soping Online....

Kegiatan lama aku dah kembali semula...dulu aku dah stop jab soping online....sejak kebelakangan ni aku dh start balik mghabiskan duit dlm maybank hehe.....takpe ni tuk raya kot.....baru2 ni aku dah beli baju danish maybe isnin ni sampai....rambang lak mata aku tgk baju budak laki kat blog ni http://mybabywear.blogspot.com/....satu2 blog yg byk baju bdk laki....blog2 lain semuanya baju girl je...tp mmg cute bj baby girl slmt taknak anak perempuan kalau tak lg byk habis duit.....
Mula aku beli yg ni je....pastu huby tgk yg bawah kaler oren ni dia minat....so yg bawah huby belikan lak.....
Baju2 ni leh bt pakai raya....Kalau sempat la hehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...