Nuffnang

Friday, August 14, 2009

The Mask..

Tajuk dah cam cite The Mask lak...bukan aku nak cite pasal tu...aku nak cite pasal aku yg pakai heheee...yoyo je kan ye la 1st time pakai cam excited lak.....sebenarnya pg td g klinik sbb aku dah hampir sbln selesema tak elok2....sampai smlm nak bgn pun tak larat sakit kepala... kul 9 dah hanyut dlm mimpi hehe.....last huby ckp sok g la cek risau gak skrg ni H1N1 tgh merebak dgn pantaskan...so aku pun trs g klinik pg td....sampai dpn klinik annur tu nurse dah suh pakai mask....mula2 pakai pelik gak tgk org kiri kanan dulu....aku tgk pun semua org pakai ok la lg kan...takde la malu pakai sorang.....bila dh jmp doc dia ckp aku cuma alergic je tu yg selsema tak hilang2...slmt gak la aku dari H1N1....so tak perlu lg dirisaukan.....
dlm klinik pun sempat snap hehe...sedondon lak mask dgn warna tudung aku....
sampai ke kete je aku pakai lps tu trs buka hehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...