Nuffnang

Friday, August 21, 2009

Selamat Menyambut Ramadan Al-Mubarak....

Salam all....esok semua umat islam akan menyambut bulan puasa...Tahun ni yang best 1st day posa hari sabtu so boleh bgn lambat.....tp tak bestnya tiap kali posa cfrm akan berbuka dgn danish berdua je.....kalau huby cuti je br dpt berbuka bersama.....tp takpe ahad & isnin kami akan berbuka bersama sbb huby cuti time tu....pg tadi kt hot.fm pun cite pasal posa ni....aku leh menangis lak bila tiba2 ada pemanggil ni bgth esok semua anak2 dia akan berkumpul berbuka bersama....tiba2 aku feeling lbh2 lak...sayu je bila tingat masa arwah mak masih ada....meriah sungguh kalau time berbuka....mcm2 makanan ada....berbuka lak ramai2 dgn adik beradik....tp semua tu tak boleh ulang balik....tu yg tak sedar aku leh nangis....slmt danish tak nampak.....lain perasaan dia berposa ada family dgn takde......mmg aku pun klu berbuka mkn cam biasa2 je tak sampai 10 minit dah abis selesai semua hehe....tp slmt mggu dpen MIL aku dtg so meriah la gak berbuka mggu dpen sbb cfrm SIL aku akan dtg berbuka sama....so dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat berposa kepada kawan-kawan yg selalu view blog ni...nanti kita leh berbuka sama2 cam biasa ye....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...