Nuffnang

Sunday, August 23, 2009

Mee Kari utk berbuka...

Hari ni aku berbuka agak meriah skt sbb huby ada...so nak masak pun semangat skt....pg2 dah plan nak msk mee kari....huby bgn tido je aku usulkan plan aku tu...so disebabkan huby pun pengemar mee kari so on je la......kul 3 td dah start berkungfu kat dapur sorang2...ye la sapa lg nak tlg....awalkan aku masak kul 3 dah start...bukan apa sbb plan nak g melawat tapak PARAM ptg2 lak hehe....so klu dah msk awal2 senang la nanti panaskan je.....
Kuah kari yg tgh mengelegak dlm periuk....
Mee & bahan2 tuk dihidang...tak nampak sayurkan hehe sbb family aku tak mkn sayur....so daripada membazir baik takyah taruh langsung....
Mee kari yg dah siap tuk dimkn....so jom berbuka ye kwan2....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...