Nuffnang

Saturday, August 1, 2009

Kenduri Tahlil.....

Pakcik aku ni baru je masuk umah baru....masa abg aku bgth dia nak bt kenduri tahlil confius la gak sapa lak yg baru meninggal hehe....rupanya mmg kenduri tahlil sekali dgn doa selamat....aku lak dpt tahu last minit mmg trk la abg aku ni bgth lmb...so blk2 keje trs bersiap2 apa yg patut lps solat maghrib trs keluar....aku tak tahu umah baru pakcik so kena le tgu pegi sekali dgn abg.....

Sampai2 sana dah azan isyak so lps org surau semua sampai kami baca yasin dulu...lps selesai semua tu baru la mkn....lmb gak mkn dlm kul 10 cam tu....abis la gemuk aku mkn ns mlm2 ni...best la gak sbb dpt berkumpul dgn sedara mara, sepupu aku yg dari kuala pun ada dtg...abg aku Dua2 keluarga ada....kiranya yg kt KL semua ada la....bertolak dr umah pakcik dah kul 12.30 sampai umah dlm kul 1 cam tu...gila letih mandi semua trs Zzzzz.....
Antara sedara mara dan adik bradik aku yg dtg....
Baju melayu hijau ni la pakcik aku satu2nya yg masih ada...yg lain semua dah arwah...dia baru pencen seblm ni duk kuarters penjara....tu yg baru msk umah baru....korang tgk la sepupu2 kt blkg tu besar2kan...kiranya aku klu join diorg paling kecik la hehe...mmg dh keturunan besar2 nak bt cam mana....
3 mak dara pingitan hehe....2 org kakak ipar aku yg paling kamceng....
kakak ipar & anak buah aku....tu br 3 keluarga, korang bayangkan klu 7 keluarga semua berkumpul mmg gamat...
dgn anak buah aku mira....huhu rasa kecik lak aku sbb mira ni br 15thn pun dah besar bagak hehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...