Nuffnang

Thursday, July 30, 2009

JCard Tmn Equine....

Hari ni aku apply 1/2 day...huhu teruk kan aku sbb nak soping punya pasal sanggup apply cuti....ni pun sbb nak teman huby cari baju tuk dinner kebetulan lak ada jcard day so apa lg....huby aku klu g sorang mmg takde la mesti nak aku temankan...dah tu pilih baju punya la lama....sblm msk jusco huby tanya aku nak beli apa....aku jawab takde plan nak beli pun...hehe leh caya ke...jgn percaya ye sbb aku mana leh setakat cuci mata je selalu cfrm tercuci purse sekali......kali ni aku rembat blouse 2 helai.....huby aku akhirnya jumpa gak baju tuk tema dinner dia iaitu merah hitam.....lenguh gak kaki aku ikut dia soping....aku 5 minit pun dah berkenan 2 helai...aku mmg senang je berkenan klu bab soping hehehe....mggu ni je aku dah beli 5 helai baju termsk sehelai made in bandung....aku lak jenis soping klu mood beli kasut maknanya asyik kasutttt je la...skrg tgh mood nak beli bj so korang mesti tgk entry aku pasal baju je la....
Tgk betapa ramainya manusia menunggu dpn pintu jusco....dah cam kt whouse sale lak...aku sampai awal sbb lps htr danish trs g sana....huby aku lak mbebel je keje dia tgk org ramai, mls aku nak layan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...