Nuffnang

Monday, August 31, 2009

Bye-bye Opah....

Cuti 3 ari ni punya la letih....tak dpt rehat langsung...MIL aku dtg KL so klu dia ada kt umah aku cfrm semua adik-beradik huby akan berkumpul umah aku gak.....aku sebagai tuan umah kena la sediakan makanan semua tuk berbuka...tido pun kadang2 kul 2-3 pg br dpt tido..hari ni MIL aku nak blk taiping so kitaorg kena htr g hentian duta....MIL aku blk naik bas je...cian gak blk sorang...tp nak bt cam mana anak2 semua kejekan so tak dapat la nak htr blk.....so danish yg srnk tgk pah dia naik bas....biasa la budak jarang naik bas excited la lebih....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...