Nuffnang

Monday, August 31, 2009

Blogger Tegar....

Sekarang ni huby aku dah ada blog dia sendiri...baru 2 hari lepas aku createkan blog tu....semua layout aku yg sediakan....punya la cerewet nak design cam mana....nak bt blog pun cerewet myampah aku hehe......huby cuma update apa dia nak update....huhu sejak ada blog ni dia je yg duk dpn lappy...aku mmg dah ssh nak guna.........bgs anak murid aku ni baru 2 hari ajar dah terror....yg melampaunya sampai htr MIL kt hentian duta pun sempt bw lappy dia nak update blog....gila punya excited hehe....

Tgk la aksi2 gedik huby tgh update blog dia hehe...
Danish sebuk nak interframe.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...