Nuffnang

Wednesday, July 15, 2009

Station Kopitiam


Lunch smlm kitaorg dh tak tahu nak mkn apa....jemu gila nak mkn kt area ofis ni...aku sanggup tak mkn lunch sbb takde mood dah hehe.....sekali wawa ajak mkn kt station kopitiam sbb sblm ni dia mkn ckp sedap....so apa lg zassss kul 1 tepat kitaorg kuar g indah parade.....aku cuba set menu dia ada yee mee kantonies air dgn tomyam kosong....yee mee tu kurang skt sbb cpt kenyang....tp tomyam dia marbeles la...sedap w/pun kuah je...lps ni aku nak mkn tomyam la...ni kes aku cuma tgk menu depan je rupanya wawa ckp blkg byk lg jenis mknan lain...tkpe 1st time aku maafkan diri sendiri whahaha....
Yee mee kantonies yg aku mkn...kurenggg la lps ni cuba menu lain lak...awa jgn terliur lak kalu teringin cpt2 g mkn ek smpt lg ada sebulan lg kan....

Pic mengedik harus ada...pic tak ctk guna hphone je....
Wawa lak order behun goreng...baik la mkn kat fitrah lg sedap dan murah hehehe....

2 comments:

Awa Khuzailah said...

uwaaaaa....bengkok laki aku pas ni.sume aku nk mkn sblm bersalin yg tinggal xberapa mggu lagi ni.

Alida Ali said...

Ala mkn la ikut turutan hehhee....yg mana rasa terigin je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...