Nuffnang

Tuesday, July 21, 2009

Sabar Menanti...

Nak tahu apa yg aku sabar menanti ni....aku tak sabar nak tgk brg2 hasil kiriman kt SIL aku g bandung....huh gila byk habis duit aku bln ni....g langkawi beli SIL g bandung pun kim...mmg bahaya...habis semua duit simpanan aku hehe...ok la tu kan kt langkawi takde baju bajan ni so kena kim kt org yg g bandung...aku frust gak tak dpt g bandung...tp lain kali aku nak g gak....smlm SIL aku dh send email pic2 brg yg dia belikan tuk aku...lg aku tak sabar dh la sok br diorg blk....
Hbag leh pakai raya...
Telekung...
T-shirt danish..
Blouse kami yg sedondon...raya leh la aku dgn SIL pakai sama...

4 comments:

Awa Khuzailah said...

cantek blouse tu..huhu.moga2 impian ku juga akan tercapai tuk ke sane..ameen.hehhee

Alyda Ali said...

tu la sama2 la kita berdoa tuk g sana...

LanaBusyBee said...

sukanya beg akak tuh...kaler2, leh sesuaikan dengan baju kaler apa saja pun kan kan kan

Alyda Ali said...

tu la dh lama minat sbanrnya...elok la kakak ipar akak belikan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...