Nuffnang

Saturday, July 18, 2009

Convocation@2003

Hari ni aku boring gila kat umah....dah la tak dpt tgk MU lwn Malaysia...so disebabkan kebosanan yang melampau aku dpt idea tuk snap pic2 lama utk update dlm blog ni hehehe...so aku mulakan dgn pic konvo aku masa thn 2003 yg bertempat di dewan tengku canselor UM....yg paling sakit ati adalah huby aku sbbnya dia penat2 study kt UM akhirnya masa dia konvo dewan canselor ni terbakar so kena la bt kat Stadium Putra Bukit Jalil....
Bersama arwah mak...lps 5 bln aku konvo arwah mak meninggalkan aku tuk selama2nya.....

Masa konvo ni aku nampak chubby maybe lps study duk umah mkn tido je kot....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...