Nuffnang

Tuesday, June 23, 2009

Wong Solo....

Disebabkan hampa tak dpt mkn kt teratak hijjaz tu dan semua dah kelaparan kitaorg kena la cari kedai mkn tmp lain lak....lps bincang semua kitaorg plan nak mkn JM Beriani je....lgpun tu je yg aku tahu klu area BB Bangi ni....ye la klu kedai biasa byk la ni nak tmp nampak menarikkan.....bila dah sampai btl2 dkt JM Beriani tu tiba kepala aku teringat yg ada 1 kedai yg lg menarik baru buka iaitu Wong Solo ni...leh gak mkn ayam penyek...selama ni lalu je dpn restoran tu....so aku suggest la g c2....semua pun ok je so kitaorg trs terjah...makanan dia pun menarik...ala2 nasi padang tp diorg takde la letak semua makanan yg ada...kt cni diorg dah ada set2 leh pilih....tp menu paling special ayam penyek dgn air avocado....ni wawa & kak sab je berani nak order sbb diorg dh biasa minum....alhamdulillah akhirnya kenyang gak perut kami semua...bila blk ofis aku kena jln tegak je sbb dah terlalu kenyang sgt hehehe....abis la perut aku membesar blk cam ni...cam mana nak kurus ni....baru je srnk bila timbang berat trn skt....lps ni nampak gayanya klu mkn je setiap waktu naik la blk berat badan aku huhuhu....
Deco yang ada....restoran ni dh ada 3 cawangan...yg aku tahu 1 lg kt kpg baru....sbb aku biasa nampak klu g mkn chicken chop.....
Menu dia...nak baca pun tak tahu apa benda jenis dia...kena tgk gambar je la...



Pic SS wajib la ada walau dimana ada berada hehehe....
Antara makanan yang dipesan...antara je tau sbnarnya byk lg blm sampai masa ni...penuh la meja tu sampai nak letak brg lain pun tak muat dah....
See licin semua pinggan...sapa la yg makan tu ek hehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...