Nuffnang

Tuesday, June 30, 2009

Flip Flap yang comel...


Comel tak?..dah lama aku cari skrg br jmp...sblm ni pernah nampak kt jusco terpikir2 nak beli ke tak...akhirya tak beli lps tu aku cari blk dh takde....masa nak punya la ssh nak jmp...tgk kt dlm kete org bunga tu gerak2 comel je....akhirnya td jmp gak...nak tahu kt mana aku jmp? hehehe korang mesti tak caya sbb aku beli flip flap ni kedai nasi lemak...lawak kan kt kedai nasi lemak pun ada jual....mula2 nampak dr jauh kt kaunter diorg susun igt saje disply sekali tgk diorg jual RM10 je...masa nak byr makanan konon bt2 tanya danish " danish comel kn nak tak" whahaha padahal ibu yg mengeletis nak beli...kena cover nanti trs beli nampak sgt lak aku yg nakkan tu yg bt2 tanya danish....sekali danish nak doreamon yang leh gerak2 lak....dan2 tu aku ckp tak ctk lain kali beli sbbnya aku nak bunga gak hehehe.....so skrg dh ada nampak berseri2 je kete aku...sambil drive leh tgk bunga & daun tu bergerak2.....

4 comments:

edrina said...

sgt cumel kan :-)

Alyda Ali said...

haah cute...smlm br beli lg pasu dia lady bird so cute....

LMj said...

saya pun dah ada itu flip flap beli kat carrefour batu pahat RM10 hahahaha.... sgt jeles tgk flip flap korang

Alyda Ali said...

takpe leh join the club...ida dh ada 2 whahha...lps ni mau penuh 1 kete....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...