Nuffnang

Tuesday, June 16, 2009

Duriannnn....

Lps blk jusco trs g umah abg aku kt saujana impian....mmg dah janji nak dtg lps blk keje nak amik durian yg abg aku kt semenyih bg.....sekali masa g kete abg aku takde tp pintu pagar terbuka...call byk kali tak angkat pulak.....aku mmg klu iktkan blk je...bkn aku nak pun durian tu....huby yg beria2 nak sbb dia mmg hantu durian.....disebabkan huby aku dh kempunan tak dpt mkn durian dia leh singgah tepi jln beli sebiji 2 hehehe...mmg parah....sekali tu dh sparuh jln nak sampai umah abg aku cal....dia kuar g giant kt umah tu je tak bawa hphone lak tu...so abg aku suh pusing blk amik gak durian yg byk2 tu.....penat jgn ckp la...sampai umah dh dkt kul 10....huby aku beria la kupas semua durian2 letak dlm peti ais.....nanti dia sorang gak yg mkn sampai habis.....
Ni la durian2 yang abg aku bg...huby siap ajak g semenyih lg mggu ni sbb nak mkn byk2...gila apa aku mkn seulas pun dh tak lalu.....
Ulas2 durian....

Danish dulu tak suka durian...smlm dia nak lak mkn w/pun seulas 2...agaknya terliur kot tgk ayah mkn cam sedap je.....

3 comments:

Awa Khuzailah said...

adeih..saya pon pantang ni nmpk durian.dapat rasa betapa sedapppnye durian itu...

Alyda Ali said...

g la cari sblm baby kuar...kang terliur je baby hehehe....

Awa Khuzailah said...

adeih bukan xdpt mkn..mmg pantang nmpk.. baru lepas mkn ari tu..
pregnant 2 bulan pon aku belasah jugak mkn..xthn beb..alhamdulillah xjd ape2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...