Nuffnang

Sunday, May 10, 2009

Sport Shoe...

Dah lama sebenarnya nak belikan danish sport shoe baru....disbbkan SIL aku pernah bgth al-ikhsan kat seremban 2 ada factory outlet aku nak gak tgk kot2 ada yg menarik....td kitaorg g la tgk tp huby aku lak ckp takde yg menarik...tp bg aku ada 1 tu menarik gak....so setelah decide semua tak jadi la amik yg aku berkenan tu.....lps habis merayau kt jusco kitaorg blk huby ajak tgk al-ikhsan kt bangi lak.....kat sana ada la huby aku berkenan tp mahal la banding yg kat seremban...tp dh dia suka beli je la...lgpun dia yg byr kan gak bkn aku hehhehehhee....

Gila la kasut danish lg mahal dari kasut ibu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...