Nuffnang

Tuesday, May 12, 2009

Sabar Menanti...


Yahuuuuu akhirnya dpt gak aku hbag yg dlm pic tu...setelah berusaha bodek huby akhirnya berjaya...ni kira hadiah mother day la kot hehehe....sbbnya hari tu g jusco takde yg berkenan...ni aku beli online so dlm 2 hari lg sampai la kt ofis....Saje aku bg alamat ofis sbb aku kan sentiasa ada kat ofis ....tp huby aku belikan ni pun ada syarat tau dia bg whahhaha...takpe syaratnya mudah amat tp rahsia antara kami je la takleh bgth kat cni hehehee....so tq abg belikan hbag ni...nanti 3 bln dr skrg blh beli yg lain lak kan hehehe....

3 comments:

Awa Khuzailah said...

handbag ape ni kak?? mcm coach je..btol ek?

Alyda Ali said...

haah coach la tu...

edrina said...

cantik.. i loike

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...