Nuffnang

Saturday, May 23, 2009

New Skin...

Skrg laptop aku dh berwajah baru...td masa g merayap kt plaza alam sentral konon2 nak tgk whouse adidas & levi's yg hampeh tu....mmg hampeh sbb takde apa yg menarik langsung dgn brg yg skit...sekali aku tgk kt bhgn IT dia ada lak laptop skin yg murah cm aku tgk kt jusco hari tu.....tanpa pkr panjang aku trs belek2 tgk ada tak yg menarik.....klu ikutkan aku nak kaler hijau br sweetkan....sekali huby aku lak tak berkenan...sbb dia ckp nanti klu dia nak bw g outstation dia segan lak corak2 cm gegirl tu...so akhirnya kami setuju amik corak ni....


cm mana cun tak?...gigih ni sampai2 umah trs bt....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...