Nuffnang

Wednesday, April 8, 2009

Pilihan Raya Kecil Bukit Gantang...

Aduhh penat aku belum hilang lg masa taip n3 ni...gila ko huby aku ajak blk kpg semata2 dia nak mgundi..dah la kitaorg tak dpt blk awal sbb ada anugerah tu...so lps habis majlis tu baru kitaorg bergegas blk ke taiping...sampai tpg pun dh kul 4 pg...habis semua mgundi ptg semlm kitaorg bergegas blk ke KL...gila penat aku nak g keje pg ni pun rasa dh mls....hehehe tp sbb aku pekerja cemerlang (whahaha statement tak tahan) aku gagahkan gak g keje..lagipun danish dah 2 hari ponteng tak best lak.....


Ni la org yang menang kat Dun Bukit Gantang...


Nak tergelak tiap kali aku tgk danish pakai toping muka DS Nizar ni..ni semua pah dia la fanatik sgt sampai sanggup beli bg cucu pakai hehehe...




Suasana hari mengundi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...