Nuffnang

Wednesday, April 8, 2009

Anugerah Kewartawanan...


N3 ni cite pasal huby aku lak ek..sbb dia yang wartawan bukan aku hehehe....masuk tahun ni dah 2 tahun huby aku htr penyertaan tuk anugerah ni...tahun lepas dia tak menang sampai top 3 je...tahun ni alhamdullilah kemenangan berpihak kepada huby aku utk ketegori Kewartawanan Muda A.Samad Ismail...Kategori ni pun baru tahun ni diperkenalkan...so kiranya tahun dia dia bertuah la lpes tersenari top 3 dia dpt 1st price....hadiah dia pun mmg menarik sgt2....hadiah wang tunai...aku yang dgr masa huby ckp dia menang pun dah teruja...dah panjang list apa yang aku nak kenen hehehe...


Masih timbalan menteri ke? hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...