Nuffnang

Monday, April 20, 2009

Jelajah Malaysia Berbasikal...

Seminggu ni huby aku takde sbb dia terpaksa cover jelajah malaysia utk berbasikal...tp aku dah biasa ditinggalkan so no hal la...sabtu hari tu g hantar huby kat hotel concorde shah alam...mula2 patutnya semua kena checkin c2...tp bila aku dh sampai jusco balakong huby cal tanya rajin tak nak dtg blk shah alam amik dia....huhu penat seh ulang alik ke shah alam...tp sebab kecian danish dh tahu ayah dia nak blk aku redah la gak ke shah alam balik....so soknya lak ahad pg2 buta aku kena htr huby ke shah alam balik sbb diorg kena ada kt kuala selangor sebelum kul 10....race lak bermula dari kuala selangor dan first venue diorg bhenti kt ipoh.....

Masa OTW nak g Shah Alam htr huby....


Danish sedih ayah kene keje jauh...sama je perangai ayah dgn anak kalau berpisah mesti tak tgk belakang dah nak control sedih hehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...