Nuffnang

Friday, April 24, 2009

Buhsan...

Buhsan la bila pkr sok cuti...pelik kan patutnya srnk...aku buhsan bkn apa sbb huby aku belum blk lg....mmg la aku jarang jmp tp time cuti mmg kitaorg akan berjumpa....tu la bila pkr sok cuti aku rasa buhsan tk tahu nak bt apa...sapa2 ada cadangan g mana best?.....kalau huby aku ada pun bknnya kitaorg duk umah mesti merayap...tp aku klu merayap dgn danish cm mati kutu skt......so tgh pkr duk umah je ke atau g mana2 window soping?????????????

Disebabkan buhsan aku paste pic SS aku masa kena jd receptionist sementara dulu....jgn ada yg muntah dh hehehee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...