Nuffnang

Friday, April 24, 2009

Berita Gumbira....

Setiap bulan mggu terakhir jumaat ofis aku akan bt friday session...so tuk mggu ni adalah jatuh pada hari ni....selalunya mesti ada mkn2 dah cbrate bday staff tuk bln tu...hari ni menu makanan kitaorg adalah nasi beriani arab....1st time la aku rasa lupa lak nak snap pic....tp tu bkn la berita gumbiranya....yg gumbiranya sebenar adalah bila MD announcekan psl bonus hehehhee....sebenarnya aku dh tahu awal maklumla aku kan kt admin so mesti la dpt tahu awal....tp nak kepastian kena dgr dr mulut MD gakkan...so mmg dh sahih la kitaorg akan dpt bonus....srnk kan kwn2 sekelian...korang dh pkr ke apa nak beli hehehe...bg in advance maybe dpt RM2k dulu....mmg cam tu stail ofis aku ni....bg advance dulu pastu masa review PP br tgk brapa coral dpt kali kan lg...klu dpt coral byk ada la tambahan lain selain RM2K tu....kalau coral kurang dr 2 takde la ofis aku buruk siku nak minta blk....so kira paling minimum mmg 2K la hehehee...aku mmg tggu je announcement pasal bonus ni...tp aku takde plan nak beli apa dah sbb apa yg aku hajat dh dpt...so maybe simpan je kot sbb nak g bercuti nanti....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...