Nuffnang

Wednesday, March 25, 2009

Swimming Suits

Smlm blk dari keje trs aku bergegas ke jusco...tujuan utama nak cari swimming suits danish...dah lama plan nak beli asyik tertangguh je...kalau g mandi mana2 terpaksa pakai baju biasa....bj lama al-maklum la dah kecik berbanding badan danish yang subur tu.....so smlm aku dah berkenan ada 2 color tp saiz 12 je yg ada...aku nak saiz 14 tp saiz 14 color semua tak menepati citarasa aku...klu beli gak ada yg tak pakai nanti..maklum la huby aku cerewet skt bab2 color tuk anak dia..ye la anak aku tu kan kelam skt kulit dia, lain la kalau putih melepak pakai apapun cantik....last sekali lepas takde saiz 14 cal huby dia ckp nanti g cari tmp lain lak...so smlm g setakat tgk dgn test je heheheee...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...